family-card-hero-desktop

Sparen voor korting!

De Waal Family Card

Word lid van ons spaarprogramma en profiteer van extra's en kortingen.

Join the family!

Nieuw bij De Waal: Family Card

Nieuw bij De Waal: het Family Card spaarprogramma. Als klant van De Waal kun je profiteren van ons spaarprogramma. Vraag je eigen Family Card aan en start met sparen. Voor iedere euro die je in onze werkplaats besteedt krijg je credits. Dit gaat helemaal automatisch, je hoeft hier niets voor te doen. Hoe meer credits je spaart hoe hoger de korting. Als je credits wilt inwisselen dan kun je dit bij onze medewerkers aangeven. Laat de pas scannen of toon de app. De korting wordt dan direct verrekend op de factuur.

Grey Phone Mockup-site

Jouw digitale card

Download de app

Als je de Family Card app download, heb je altijd inzicht in je credit-saldo. Je ziet in één oogopslag hoeveel korting je hebt gespaard. Heb je vouchers gekregen bij aanschaf van een gebruikte auto? Deze vind je ook in de app. De app kun je ook gebruiken om je persoonlijke barcode te laten scannen bij een van onze medewerkers.

De app is beschikbaar in de Apple App Store en Google Play Store. Je kunt de app alleen gebruiken als je al in het bezit bent van de fysieke Family Card.

Sparen loont!

Meer credits = meer korting

Hoe meer credits je hebt, hoe hoger de inwisselkoers naar korting is. Bij 1.000 credits ontvang je € 10 korting op de werkplaatsfactuur. Spaar je door tot 5.000 credits? Dan is de korting maar liefst € 65. Je bepaalt zelf wanneer én hoeveel credits je inlevert. Je kunt een veelvoud van 1.000 credits inwisselen.

Aantal creditsKorting in euro'sIndex koers
1.000€ 10100%
2.000€ 25125%
3.000€ 37,50125%
5.000€ 65130%
10.000€ 140140%
20.000€ 290145%
50.000€ 750150%
FamilyCard-Pasje_Mockup_AK

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn punten inzien?

Download de De Waal Family app uit de Apple App Store of Google Play Store en login. Hier kun je jouw actuele credit-saldo inzien alsmede jouw persoonlijke vouchers.

Hoe werkt sparen en verzilveren?

Het sparen van credits gaat volledig automatisch. Zodra u in onze werkplaats een factuur heeft ontvangen voor onderhoud of accessoires dan worden de credits vanzelf bijschreven op jouw Family Card. Dit kan mogelijk tot 24 uur duren. Heb je na 24 uur geen credits ontvangen? Mail dan naar marketing@dewaalautogroep.nl.

Het verzilveren van credits doe je bij jouw bezoek aan onze vestiging. Geef vooraf door aan jouw serviceadviseur dat je graag credits wilt inleveren voor korting. Je kunt vanaf 1.000 credits korting claimen en altijd in een veelvoud van 1.000 credits.

Hoe werken vouchers?

Heb je van ons een persoonlijke voucher ontvangen? Dan kun je deze inleveren aan de balie. Geef dit aan bij jouw serviceadviseur of bij het maken van een (online) afspraak.

Ik ben mijn Family Card kwijt, wat nu?

Vervelend dat je jouw Family Card verloren bent. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar marketing@dewaalautogroep.nl, dan zorgen wij dat jouw pas geblokkeerd wordt. Je ontvangt daarna z.s.m. een nieuwe pas van ons.

Ik heb een Family Card gevonden, wat nu?

Stuur een e-mail naar marketing@dewaalautogroep.nl. Wij zorgen dan dat de pas weer op de juiste plek komt.

Ik wil ook graag een Family Card, hoe werkt dit?

Als je klant bent van De Waal en je ben in het bezit van een Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda of Volkswagen Bedrijfswagen dan kun je een Family Card aanvragen via het formulier onderaan deze pagina. Leaserijders zijn helaas uitgesloten van ons spaarprogramma.

Kan ik ook zonder fysieke pas credits of vouchers inleveren?

Ja dat kan. Als je onze De Waal Family app download dan kun je ook een digitale barcode laten scannen aan onze balies. U vindt deze barcode via de ronde blauwe button rechtsboven in de app. 

Ik heb wel een pas maar nog geen inloggegevens, hoe kom ik daar aan?

Heb je bij de aflevering van jouw (nieuwe) auto een pas van ons ontvangen, maar nog geen inloggegevens? Als het goed is heb je een e-mail ontvangen met als onderwerp "E-mail validatie Family Card". Mogelijk kun je deze in jouw spam-folder vinden. Je moet eerst jouw e-mailadres valideren, daarna kun je een account aanmaken. Deze heb je nodig om van de app gebruik te kunnen maken. Heb je deze validatie e-mail niet gehad? Geef dit aan ons door via marketing@dewaalautogroep.nl.

Blijf ik automatisch doorsparen als ik een nieuwe/andere auto krijg?

Ja, je spaart automatisch door bij aanschaf van een andere auto. De Family Card is niet gekoppeld aan één kenteken.