Overweeg je een nieuwe baan? En heb je al ervaring in een klantgerichte rol? Maak dan de overstap naar Medewerker Klantencontact bij De Waal Autogroep! 🔀 Bij ons weet je zeker dat je goed wordt opgeleid en persoonlijke begeleiding krijgt tijdens je inwerkperiode.
Als warm familiebedrijf vinden we écht persoonlijk contact heel belangrijk. Onze klanten hebben dan ook nooit contact met met een AI tool of robots en wél met ons vriendelijke Klantencontact Centrum. En daar krijgen zij persoonlijke aandacht. 👂🏼 Dat is waarom de rol 'Medewerker Klantcontact' een heel belangrijke is binnen De Waal Autogroep. We staan voor persoonlijk.
Dit ga je doen!
In deze rol heb jij Iedere dag contact met klanten en prospects. Je benadert hen via WhatsApp, mail en je belt met hen. Je verdiept je in deze mensen en bepaalt hoe je hen zo goed mogelijk kunt helpen. Je legt helder vast wat hun wensen zijn voordat je de klant overdraagt aan een verkoopadviseur.
Je houdt van afwisseling in je werk en snel schakelen hoort ook bij deze rol. Natuurlijk krijg je tijdens een grondige inwerkperiode de tijd om verschillende systemen onder de knie te krijgen. Wij hebben een duidelijke visie op de verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s. Wij noemen dit "Verkopen à la De Waal". Wij geloven in specialismen. Doen waar je goed in bent. Als Medewerker Klantcontact speel jij een belangrijke rol in dit proces. Dat houdt in dat...:
- .. je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten & prospects;
- Je belt, mailt of appt de (online) leads van klanten na;
- Je belt proactief met klanten, bijvoorbeeld over een aflopend leasecontract;
- Je zorgt voor de juiste (administratieve) ondersteuning van onze verkopers, zoals afspraken inplannen en auto’s toevoegen aan ons eigen taxatiesysteem;
- Je hebt contact met verschillende afdelingen binnen De Waal Autogroep.
Wat bieden wij?
- Een baan in een enthousiast en sfeervol team;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
- 25 vakantiedagen op basis van een 38-urige werkweek;
- Een gedegen inwerkperiode en op maat gemaakte opleidingsmogelijkheden;
- Een fijne werkgever met oog voor prestaties en capaciteiten.
Wat neem je mee?
- Een service- en klantgerichte instelling;
- Enthousiast, zelfverzekerd en sociaalvaardig;
- Je bent commercieel- en resultaatgericht ingesteld;
- Je woont in de regio van Gorinchem;
- Je bent doordeweekse dagen per week en één zaterdag per 2 weken beschikbaar, andere dagen in overleg.
Nieuwsgierig geworden?
We vertellen je graag meer over de functie en ons bedrijf. Óf vertel ons jouw verhaal. Overtuig ons door op de onderstaande button te klikken.
Voor meer informatie kun je ook telefonisch contact opnemen met Astrid Garcia op 0183 – 407 550.