CAB_Mobiel1

Kom werken bij De Waal Autogroep

Medewerker Telefonische Planning

Geldermalsen | 32 - 40 uur

Ben jij een controlfreak en sta jij graag klanten te woord? Heb jij een servicegerichte instelling? Dan zoeken we jou! Voor ons Afspraken Bureau in Geldermalsen zoeken wij een Medewerker Telefonische Planning.

In deze functie ben jij een belangrijk aanspreekpunt voor de klant. Jij staat hen correct te woord en beantwoordt een groot deel van hun vragen. Het is voor jou dan ook een mooie uitdaging om telefonisch contact te hebben met klanten en prospects en hen te allen tijde een tevreden gevoel te geven.

Hoe je dat aanpakt

  • Tot jouw takenpakket behoort het in- en outbound bellen van klanten en prospects;
  • Je volgt online werkplaatsleads op;
  • Je verdiept je in onze producten en zorgt er zo voor dat je kennis up-to-date is;
  • Je verblijdt klanten elke dag met jouw proactieve en vriendelijke houding.

Hoe je dag eruit kan zien

Je hebt er zin in vandaag en gaat na een bak koffie aan de slag. ‘s Ochtends zijn er veel binnenkomende telefoontjes. De eerste klant die je spreekt, wil een werkplaatsafspraak voor de 60.000 kilometer beurt. Je staat de klant te woord en plant een afspraak in op de gewenste datum en tijd. Je vraagt of de klant gebruik wil maken van vervangend vervoer en wenst de klant nog een prettige dag. Tegelijkertijd leg je vast wat er is besproken met de klant en plan je in de werkplaatsplanning de afspraak in. 

Aan het begin van de middag word je gebeld door een klant die graag haar zomerbanden gewisseld wil hebben. Je vraagt aan de klant op welke vestiging zij deze bandenwissel wil laten uitvoeren. De klant geeft aan dat Druten haar voorkeur heeft. Jij kijkt direct in de planning waar nog een plekje vrij is voor de klant.

CAB (1)

Tussendoor nemen jij en je collega's van de planning om de beurt de tijd om alle online afspraakverzoeken te verwerken. Je telefoon gaat dan even op stil zodat je de focus hebt om deze verzoeken spoedig te verwerken in de werkplaatsplanningen. Daarnaast help je de verkoopcollega's met het inplannen van klaar maken van nieuwe auto's. Jij zorgt ervoor dat deze auto's zo snel mogelijk klaar staan voor de klanten van de verkoopcollega's.  

Aan het einde van de dag help je een klant met zijn vraag of het ook mogelijk is om zijn auto op te laten halen voor onderhoud. Je geeft aan dat dit inderdaad mogelijk is. Als wedervraag vraag je de klant of hij de auto op komt halen of liever afgeleverd heeft op een gewenst adres. De klant kiest voor het laatste. Aan het einde van het gesprek bedank je de klant en zorg je ervoor dat dit geregeld wordt door een transportopdracht aan te maken. Je sluit af en gaat met een voldaan gevoel naar huis.

Wij bieden

  • Een prettige en collegiale sfeer in een team met enthousiaste collega’s;
  • Ruimte voor initiatief;
  • Een uitdagende en een veelzijdige functie binnen een dynamisch bedrijf met groeiambities;
  • Werken in een veilige, ordelijke en schone werkomgeving;
  • Werken met prominente automerken.

Wij vragen

  • Je bent communicatief vaardig en beschikt over servicegerichte instelling;
  • Affiniteit met auto’s en autotechniek is een pré;
  • Ervaring op een Klanten Contact Center is een pré;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

We geven er de voorkeur aan dat je binnen een straal van 30 kilometer van onze vestiging in Geldermalsen woont.

Ja, ik wil deze baan!

Dan zijn wij erg benieuwd naar jouw verhaal. Je kunt makkelijk solliciteren via de onderstaande button. Liever eerst even contact via WhatsApp? Dat kan ook. Peter van Essen staat voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. 

Peter van Essen